  • Data: 2002-08-08 09:33:08
    Temat: Re: Jak się bronić przed syndykiem Clifa?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <s...@f...id.pl_to_nie> wrote in message
    news:3D4FD528.1040605@friends.id.pl_to_nie...
    > Boguslaw Szostak oznajmił::

    > myślę, że biedny klient ma prawo domagac się wykonania umowy.
    > Kwestię niesprawiedliwości prawa pomijam,
    > przeszkadza w pracy :)

    No ja wiem, i popieram.
    DOMAGAC sie, to na pewno prawo ma.

    Ja naprawde wcalenie znam sie na prawie upadlosciowym i tylko tak
    probuje zrozumiec "co jest grane".

    A grane jest to, ze klient ma prawo domagac sie o realizacje umowy, budzet o
    podatli, zus o skladki, a banki o zwrot pozyczki.

    I trudno mi s obie wyobrazic sobie, ze narod (rekami swych przedstawicieli)
    w prawie upadlosciowym bardziej zatroszczyl sie o biednego czlowieka niz o
    naleznosci
    Panstwa.

    Boguslaw