  • Data: 2010-10-12 09:56:03
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: "Tomemk" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > itp. Dlatego dla mnie wszelkiej maści "operatorzy" którzy biorą jedno
    > łącze 10-50Mbit/s i próbują je wciskać 100 osobom są zwyczajnymi
    > naciągaczami i zupełnie nie rozumiem dlaczego wspólnota będąca
    > właścicielem budynku MUSI takich wpuszczać z okablowaniem na swój teren.

    a według ciebie inna firma to jak robi?
    Myslisz ze UPC ma swoje światłowody? jeśli tak mysliśz to mylisz się,
    oni tez kupują jak najtaniej jak sie da,
    jak macie z sąsiadami takie szybkie łącza pociągnijcie w 3 max prędkościa
    to zobaczycie ile pojdzie.

    Nie znasz się a pleciesz głupoty.
    Moim skromnym zdaniem jesteś typowym pieniaczem