eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak rozumiecie ten artykul?Re: Jak rozumiecie ten artykul?
  • From: "netman" <...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <474dc198$1@news.home.net.pl> <fikonq$1lu$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <fikonq$1lu$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Jak rozumiecie ten artykul?
    Date: Wed, 28 Nov 2007 23:46:17 +0100
    Lines: 41
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 88.156.120.140
    Message-ID: <474defcb$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1196289995 88.156.120.140 (28 Nov 2007 23:46:35 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: d...@z...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:500422
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:fikonq$1lu$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:474dc198$1@news.home.net.pl netman
    > <...@-...pl> pisze:
    >
    >> Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    >> Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)
    >> Rozdział 1
    >> Sprzedaż konsumencka
    >> 3. Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży odpowiednie
    >> warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie wyboru towaru
    >> konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz
    >> funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów.
    >> Czy ten punkt oznacza, ze jesli klient kupuje zasilacz komputerowy - to
    >> ma prawo zarzadac
    > Nie, nie ma. Nie ma bowiem w ogóle takiej czynności jak "zarządać".
    >
    >> bezplatnego sprawdzenia go w jego komputerze
    > Dlaczego w jego komputerze?
    > Zasilacz ma spełniać określone wymagania/parametry opisane w specyfikacji
    > produktu.
    >
    >> Sytuacja wyglada tak: Klient wpada do sklepu, i mowi ze wezmie zasilacz
    >> jak mu podlaczymy i sprawdzimy czy reszte komponentow jest sprawna.
    >> Jesli bylby uszkodzony niezwiolby a my wykonalismy by usluge za darmo.
    > Nigdy nie słyszałem żeby istniał jakiś obowiązek sprzedawania zasilaczy.
    > Nawet jeśli sprzedawcy są na wpółpiśmienni, a poprawne używanie języka
    > przekracza ich możliwości intelektualne.
    > Nie znam też przepisu zakazującego świadczenia darmowych usług.
    :)

    literowka od razu nie musisz tak pojechac

    powiedz mi konrketnie:

    jesli klient przyjdzie i poprosi o sprawdzenie czy komputer dziala, to
    defacto zamowil usluge za ktora moge pobrac pieniadze tak?
    nawet jak kupuje nowa czesc?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1