eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ? › Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
  • Data: 2009-10-31 20:53:04
    Temat: Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:mn6e59agt96q.ysh0ypk1q3ia$.dlg@40tude.net Piotrek
    <b...@o...pl> pisze:

    > Tak, dopiero teraz widać to po twoich postach. Jak mogłem dać się wciągnąć
    > w pułapkę, zupełnie tego nie pojmuję?
    To ja ci wytłumaczę i to zupełnie za darmo.
    Uraziła cię moja krytyka twego postępowania. Idiotyczne, bo sam ją pod ocenę
    poddałeś.
    I w tym momencie wyłączyłeś rozum dając się ponieść emocjom.
    Ja to rozumiem, prości ludzie tak mają.
    Ale ja nic do ciebie nie mam, naprawdę - wyraziłem swoje zdanie. Jednak nie
    muszę cię podziwiać i komplementować, no nie?

    --
    Jotte