eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ? › Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
  • Data: 2009-11-03 22:46:59
    Temat: Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hcqaa0$n56$1@atlantis.news.neostrada.pl Minotaur
    <b...@s...pl> pisze:

    > jestes zwyklym chamem Jotte - w dodatku
    > ciotowatym, wzialbys sie za baby lepiej i splodzil to dziecko a nie
    > innym zazdroscisz :)
    Jesteś zerem, chłystku o głupim nicku.
    Obluzgaj się sam w moim imieniu, bo mnie się nie chce.
    Nie będę ci natomiast radził co powinieneś ze sobą zrobić, bo ani nie
    zrozumiesz, ani nie dasz rady, a zresztą nie warto.

    > "zyjac w swoim swiecie " tracisz kontakt i zdolnosci komunikacji ze
    > spoleczenstwem wiec nie dziw sie ze inne, zdrowsze jednostki reaguja
    > zdziwieniem/napomnieniem czy tez nawet wzburzeniem naa tego typu
    > aspoleczne zachowania (ale tylko te ktore Cie wczesniej nie "czytaly",
    > inni juz dawno co najwyzej kiwaja z politowaniem glowa)
    No, no... nawet tu rzadko się taki frustrat trafi.
    Mówią, że milcząc nawet głupi ujdzie za mądrego.
    Ty już nie ujdziesz.
    Próbujesz się, słabeuszu, chronić w masie, podpierać masą - czujesz, że sam
    jesteś nikim. Jakież to nędzne.
    Udział w masie jest ci niezbędny - mnie nie. Tylko identyfikujesz się z
    masą, która ma brązowy kolor i niezbyt wykwintny zapach, to twój świat,
    twoje "społeczeństwo". Nawet pasujesz.
    Zaś zdrowa część społeczeństwa z obrzydzeniem odwraca głowę zatykając organ
    powonienia.
    Więc kiwaj głową śmiało, z maksymalnym politowaniem i chlap się w tej masie.

    --
    Jotte