eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ? › Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
  • Data: 2009-11-03 22:17:21
    Temat: Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niespecjalnie mnie twoje zdanie w tej materii obchodzi.

    > Nie tobie, synu, radzić kiedy mam się odzywać i nie tobie oceniać czy mam
    > coś do powiedzenia.
    > Za cienki na to jesteś.
    > Piszesz publicznie więc poddajesz swoją wypowiedź publicznej ocenie.
    > Ja decyduję jakiej oceny dokonam, ty tu nie masz nic do gadania.
    > Przykro ci? Nie było to moim zamiarem, ale cóż - trudno.

    Czujesz sie wazny ?;-) jestes zwyklym chamem Jotte - w dodatku ciotowatym,
    wzialbys sie za baby lepiej i splodzil to dziecko a nie innym zazdroscisz :)
    Odpowiadasz nie na temat i bez sensu - zagoniles sie troche w tej
    wyidealizowanej wlasnej wolnosci do tego stopnia ze "zyjac w swoim swiecie "
    tracisz kontakt i zdolnosci komunikacji ze spoleczenstwem wiec nie dziw sie
    ze inne, zdrowsze jednostki reaguja zdziwieniem/napomnieniem czy tez nawet
    wzburzeniem naa tego typu aspoleczne zachowania (ale tylko te ktore Cie
    wczesniej nie "czytaly", inni juz dawno co najwyzej kiwaja z politowaniem
    glowa)