eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo? › Re: Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?
  • Data: 2009-05-31 18:19:17
    Temat: Re: Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > O, a dlaczego to?

    Brak swobody powzięcia decyzji i wyrażenia woli skutkuje nieważnością
    czynności prawnej (art. 82 KC). Oczywiście mówię w pewnym uproszczeniu,
    na podstawie tego, co napisał wątkotwórca, bo nie wiem, jak rzeczy mają
    się naprawdę. Odnosiłem się nie do "niezrównoważenia", tylko do
    działania pod przymusem, spowodowanym koniecznością sięgnięcia po alkohol.

    pozdrawiam
    kuba