eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo? › Re: Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?
  • Data: 2009-05-31 19:24:01
    Temat: Re: Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 20:24, kuba <j...@g...com> wrote:

    > Niepoczytalność to jest pojęcie znane prawu karnemu, a nie cywilnemu i
    > nie ma nic do rzeczy. KC operuje tylko pojęciami takimi jak choroba
    > psychiczna, niedorozwój umysłowy, innego rodzaju zaburzenia psychiczne
    > (przesłanki ubezwłasnowolnienia) lub brak swobody powzięcia decyzji i
    > wyrażenia woli (przesłanki nieważności oświadczenia woli). Ciąg
    > alkoholowy jak najbardziej zaburza swobodę procesu decyzyjnego.

    Profesjonalna odpowiedź. takiej oczekiwałem. Nie rozumiem tylko
    dlaczego pozostali piszą o czymś o czym nie mają pojęcia, ale chyba
    tak to jest, że Ci co najmniej wiedzą lub mają błędne informacje
    pouczają innych przy tym nikt w sumie nie ma interesu, zeby
    odpowiedzieć i wychodzi takie nic nie znaczący zlepek słów.

    Panie Jakubie, a proszę rozwinąć co Pan ma rozumie pod pojęciem
    ograniczenie swobody? Dla mnie to ma sens, kiedy sprzedawca jest
    porwany, zmuszony siłą fizyczną, a nie kiedy świadomie podpisze umowę.
    To tak, jak ktoś prowadzi konto na jakimś serwisie aukcyjnym, upija
    się, sprzedaje i rezygnuje ze sprzedaży po zakończeniu aukcji.