  • Data: 2002-05-28 10:23:15
    Temat: Re: Jak pisać reklamację do NOM
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:acvkcn$g04$1@news.tpi.pl...

    > Ponoć żyjemy w państwie prawa. I tak naprawdę to nie do końca za
    zaistniałą
    > sytuacje winna jest TPSA. Może NOM zechciałby wytoczyć proces
    "państwu
    > polskiemu"?

    Powinna. Za całe zamieszanie odpowiada Ministerstwo Łączności lub
    Urząd Regulacji Telekomunikacji - obie instytucje państwowe. To one
    nakazały NOM-owi rozliczanie się poprzez TEPS-ę. TPSA wygrała sprawę,
    URT zlikwidowano, Ministerstwo - nawet nie wiem czy istnieje i NOM
    został na lodzie. A TPSA odwołuje się od każdego niekorzystnego
    wyroku, blokuje dostęp innych operatorów do sieci i nie zamierza z
    monopolu rezygnować (czemu się nie dziwię).

    Kotewka
    k...@w...pl