  • Data: 2002-05-28 11:22:49
    Temat: Re: Jak pisać reklamację do NOM
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 May 2002, Kaizen wrote:

    >+ Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ Co do faktur, to mam wątpliwości, czy nie naruszają ustawy o ochronie danych
    >+ osobowych (czy ktoś udostępniałe je NOMowi, albo wyrażał na to zgodę?).

    Podzielam. I prawdą jest, że jakby któraś sieć hipermarketów
    zrobiła podobny numer ze zmianą regulaminu po dostarczeniu
    usługi to byłaby awantura :)
    Zdanie że nasi ustawodawcy są przyczyną główną (zamieszania) również
    podzielam :>

    >+ Czy bez umowy VATowcy mogą z takiej fakturki odliczyć VAT i wrzucić w
    >+ koszty?

    Jestem zaszokowany !
    Wyszło na to, że fakturę na 2 taśmy klejące, paczkę spinaczy
    i coś tam jeszcze (razem złotych polskich 16) wziąłem w sklepie
    nielegalnie - bo umowy niet...

    -;>

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (nie planujący sądzenia się z NOMem, coś 20zł)