  • Data: 2005-09-23 11:30:17
    Temat: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> niebacznie popelnil
    news:dh0ida$scf$1@inews.gazeta.pl:

    [o ulżeniu]
    > Lepiej nie, bo zaraz bedzie post: jesli zaplacilem za godzine,
    > a ona mi loda robila przez 30min to nalezy mi sie zwrot 50%? ;)

    No to ew. byłoby pytaniem TG.
    /tak o białej chusteczce: najpierw mi się "putaniem" napisało ;))) /
    Co faktycznie obejmowało zlecenie?, zakres świadczeń ...
    jakież pole do prawniczych dywagacji!

    PS. A Pani Kira to jest bardzo niekonsekwentna, obiecuje i
    /pozor: !seksizm!/ jak każda kobieta niedotrzymuje.
    Hint:<dh0ajp$hav$1@inews.gazeta.pl>
    Nafty szkoda, a podrożała ostatnio.

    z dużym ;) przedłikędowo

    --