  • 1. Data: 2005-09-21 12:13:00
    Temat: Jak pisac do prokuratury?
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Jak zacząć list?

  • 2. Data: 2005-09-21 12:27:02
    Temat: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Efendi napisał(a):
    > Jak zacząć list?

    Uprzejmie :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2005-09-21 12:28:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Efendi napisał(a):
    > Jak zacząć list?

    Nie, no, nie będę żartował ;)

    Zależy co chcesz przekazać. Przypuszczam że chodzi Ci o coś w stylu
    "Chciałbym zawiadomić o popełnieniu przestępstwa polegającego na..."
    Artykułów kodeksu karnego nie musisz podawać.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-09-21 12:30:12
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał :
    > Zależy co chcesz przekazać. Przypuszczam że chodzi Ci o coś w stylu
    > "Chciałbym zawiadomić o popełnieniu przestępstwa polegającego na..."
    > Artykułów kodeksu karnego nie musisz podawać.

    Ale napisać "Szanowni Państwo" czy też bezosobowo?

  • 5. Data: 2005-09-21 12:39:38
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał :
    > To raczej nie ma znaczenia, można i bezosobowo. Ważne żeby było
    > zaadresowane na urząd.

    OK, dzięki!
    EF

  • 6. Data: 2005-09-21 12:39:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 7. Data: 2005-09-21 12:55:26
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    > Jak zacząć list?

    nie zapomnij się podpisać - "życzliwy" :)

  • 8. Data: 2005-09-21 13:11:55
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "tatko" <t...@p...onet.pl> napisał :

    > nie zapomnij się podpisać - "życzliwy" :)

    Nie pisuję anonimów. Przynajmniej staram się nie pisać.

  • 9. Data: 2005-09-21 14:11:37
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Efendi wrote:
    > Jak zacząć list?

    Napisz wielkimi literami "Szanowne Ekscelencje" a przypuszczalnie piorunem
    się zajmą Twoją sprawą ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 10. Data: 2005-09-21 21:55:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości

    Mnie na przykład przypadł do gustu jeden anonim. Zaczynał się tak:

    "Uprzejmie, aczkolwiek z pewnym obrzydzeniem dla własnej osoby,
    donoszę, że ..."

    A poważnie, to zakładając, ze chcesz złożyć zawiadomienie o
    przestępstwie (bo w sumie nie piszesz w jakiej sprawie chcesz się do
    prokuratury zwrócić - co do zasady mogą to być życzenia) to może być
    na przykład taka formułka:

    "Zawiadamiam o podejrzeniu popełnienia przez Jana KOWALSKIEGO zam.
    Warszawa ul. Świętojańska 115B/77 czynu zabronionego polegającego na
    tym, że w dniu 15 maja 2005 roku o godzinie 15:30 w Warszawie przy ul.
    Reguły 7 kopiąc i bijąc mnie po całym ciele doprowadził mnie do
    bezbronności, a następnie wykorzystując powyższy fakt zabrał 2 złote."

    Dalej wypadało by szczegółowo opisać zdarzenie oraz podać znane Ci
    możliwe do przeprowadzenia dowody (świadków, jakieś dokumenty).