  • Data: 2006-03-29 16:44:43
    Temat: Re: Jak napisac odroczenie do WKU?
    Od: Michał Lewandowski <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sweet_lobo napisał(a):
    > No dobra ale jak napisac to odroczenie? :)
    > Od czego wogole zacząc? Kompletnie niewiem jak sie do tego zabrac?
    > I jakie dokumenty dostarczyc razem z odroczeniem (napewno papiery od
    > lekarza, kartoteke, ksiazeczke wojskowa oraz ta karteczke ze dostałem
    > kategorie "A" tez? Czy to ma byc kopia czy oryginal)?
    >
    > Pozdrawiam Tomasz

    :)
    Prawdopodobnie nic nie dzadzą Twoje odwołania.. Jeśli w ich spisie
    paragrafów jest ujęta Twoja choroba i przyporządkowana do niej kategoria
    A, to niestety czekają Cię kamasze :) Jak byłem w wojsku wzięli gościa z
    astmą - wyszedł po odsłużeniu ok. 6 miesięcy z czego połowę spędził na
    Izbie Chorych.
    Także kolego jak już tam będziesz, to do idź lekarza niech Cię kieruje
    na komisje lekarską i może po przysiędze Cię wypuszczą :) Jak już mają u
    siebie takiego delikwenta, jak Ty, co im się będzie dusił na zaprawie,
    to z pewnością nie będą go chcieli tam trzymać :)

    Powodzenia, i czołem żołnierzu! :)

    szer. rez. ML :)