  • Data: 2010-12-03 22:00:31
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2010 22:54, Krzysztof pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Socjalizm sprawdził się jako tako jedynie w Szwecji.

    No widzisz... A jakby jeszcze go połączyli z chrześcijaństwem, a nie
    stali się wzorcem Antychrysta, to by był raj na ziemi (pomijając
    niestety to pieruńskie zimno)

    > Przy czym gwarantuję, że za cholerę nie chciałbyś tam mieszkać i
    > bynajmniej nie chodzi mi o temperatury.

    A co ci konkretnie nie pasuje? Bo mi głównie degrengolada moralna
    Kościoła Szwecji oraz właśnie to pieruńskie zimno i brak słońca.

    Poza tym, wyszedł czy nie to jedno, a wypaczone pojęcie Liwiusza
    stawiającego znak równości pomiędzy socjalizmem, a totalitarnymi
    dyktaturami (pisał już w tym wątku: Lenin, Korea, Kuba) to drugie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek