  • Data: 2011-11-23 13:02:50
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-23 12:42, januszek pisze:
    > Liwiusz napisa?(a):

    > Próbujesz manipulować emocjami poprzez użycie zwrotu "zabójstwo
    > niemowlaka"? Bo czym innym jest usunięcie płodu na takim etapie jego
    > komórkowego rozwoju zanim wytworzy się układ nerwowy a czym innym
    > zabicie urodzonego i samodzielnie podtrzymującego swoje funkcje życiowe
    > dziecka. Jeśli nie potrafisz tego rozróżnić to nie powinnismy tej debaty
    > kontynuować.

    Wiesz co...
    Z Tobą nie powinno się żadnej (jak to nazywasz) "debaty" kontynuować...

    Płód na takim etapie wystarczy umieścić w odpowiednich roztworach, aby
    rozwinął się w normalną istotę ludzką, po czym wydać na niego 5-letni
    średni zarobek i poświęcić mu 20 lat życia, by dowiedzieć się, że może z
    niego wyrosnąć taki [---] jak Ty.

    Może się odechcieć.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.