  • Data: 2011-11-23 15:58:04
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maruda napisa?(a):

    > Płód na takim etapie wystarczy umieścić w odpowiednich roztworach, aby
    > rozwinął się w normalną istotę ludzką, po czym wydać na niego 5-letni
    > średni zarobek i poświęcić mu 20 lat życia, by dowiedzieć się, że może z
    > niego wyrosnąć taki [---] jak Ty.

    Masz zapewne na myśli sztuczną macicę? Owszem, pewnie kiedyś coś takiego
    uda się skonstruować. I zapewne wtedy podstawą rozmnażanie będzie
    klonowanie odpowiedniego osobnika wedle ściśle wybranych przez rodziców
    (co ciekawe niekoniecznie dwojga) cech. Zapewne wtedy też długość życia
    tak stworzonej osoby będzie kilkukrotnie wyższa niż dziś. Ale to pieśń
    przyszłości. Póki co jednak - nie ma możliwości aby wyjąć z organizmu
    matki 6-cio tygodniową zygotę i po za organizmem matki doprowadzić do
    jego dalszego rozwoju.

    Nie rozumiem co znaczy "taki [---] jak Ty"? Mój pogląd jest jasny -
    decydentem w tej sprawie jest matka. Ona podejmuje decyzję. Ma na to
    określony czas - nie więcej niż 6 tygodni. Robienie ze mnie zabójcy
    niemowląt jest głupotą pomnożoną przez idiotyzm.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"