  • Data: 2011-11-23 14:47:28
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-23 14:26, Liwiusz pisze:

    > A kto powiedział, że nie? Kiedyś - załóżmy - przeżywały tylko
    > 8-miesięczne płody, czli wg januszka 7-miesięczniak prawa do życia nie
    > ma.

    Lata siedemdziesiąte, zamierzchła komuna. Ruda Śląska. Karina.
    5-miesięczny wcześniak. Utrzymane, normalnie rozwinięte dziecko aż do
    pełnej dorosłości. Chyba żyje.

    Teraz przeżywają spokojnie 6-miesięczniaki, za 100 lat może będziemy
    > mieli ciążę od początku pozaustrojową.

    O tych "roztworach", to miałem na myśli "razem z łożyskiem", bo przecież
    to jest jak jajko w skorupce, wymiana materii z otoczeniem jest na
    poziomie cząsteczkowym, a nie komórkowym.

    A robić - robi się w ramach "in vitro". Zaczyna się od "próbówki", a
    kończy w inkubatorze. Tylko ten środkowy etap robi się z wykorzystaniem
    "ludzkiej retorty", bo tak jest taniej, bezpieczniej i efektywniej.

    > Z tego można wyciągnąć tylko 1 wniosek - zgodnie z logiką ochronę
    > powinno mieć dziecko od zapłodnienia.

    Ale wg logiki palikotowców prawo (żeby nie było NTG) do ochrony mają
    tylko zboczeńcy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.