  • Data: 2008-11-02 18:54:37
    Temat: Re: Jak kupic program z roku 2000?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <490dec17$1@news.home.net.pl> Papkin napisał(a):

    > xnview? Jak poustawisz to wyglada i dziala podobnie do w.w programu. Darmowy.

    Przez niedopowiadanie wprowadzasz w błąd.
    Jest darmowy TYLKO do domowego użytku*. Dla firm oraz komercyjnego
    użytku jest płatny.

    * cytat z licencji:
    "XnView & NConvert are provided as Freeware for private non-commercial,
    educational use and non-profit organization. Commercial use is not
    authorized without agreement or ordering."

    Jacek