  • Data: 2007-07-10 13:25:25
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f6tqrb$g3u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak samo głupie jest porównywanie życie psa do życia komara jak i
    > porównywanie życie psa do życia dziecka. A takie przyrównanie padło
    > wcześniej.

    Czuje sie wywolana do tablicy bo ja pierwsza w tym watku poruszylam kwestie
    denerwujacych zachowan dziecka Masz najwyrazniej problemy z czytaniem bo nie
    porownalam zycia psa do zycia dziecka, a jedynie odnioslam sie do
    gówniarskiego sposobu zalatwiania swoich problemow przez autora watku. Jesli
    jedynym rozwiazaniem takiego malego problemu jak szczekanie psa jest dla
    niego eksterminacja zwierzecia to powinien mieszkac z dala od wszelkich
    denerwujacych rzeczy bo najwyrazniej jest nieprzystosowany do zycia w
    spoleczenstwie. A dzieci, zwlaszcza cudze, potrafia dzialac na nerwy jak
    malo ktory szczekajacy czy nie pies:-) Juz pomijam kwestie tego, ze jak
    powiedzial Ghandi "miarą człowieczenstwa jest nasz stosunek do zwierząt"

    Angie