eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak jest z gwarancją? › Re: Jak jest z gwarancją?
  • Data: 2006-06-28 09:20:07
    Temat: Re: Jak jest z gwarancją?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 28.06.2006 Janeko <S...@t...pl> napisał/a:
    > 1. W karcie gwarancyjnej, ani na stronie nie jest określone ile może
    > maksymalnie trwać naprawa gwarancyjna i co jeśli termin zostanie
    > przekroczony. Czy w polskim prawie jest to jakoś uregulowane?

    Tak. Możesz się domagać odszkodowania do wysokości udokumentowanej straty
    którą poniesiesz w wyniku przekroczenia tego terminu.

    > 2. Nie jest określone po ilu naprawach można się domagać wymiany sprzętu na
    > nowy. Czy to również jest gdzieś określone?

    Nie. Oznacza to że nie możesz się domagać.

    > Przed 1kwietnia 2005r. Nokia miała inne warunki gwarancji i określała, że
    > naprawa nie będzie dłuższa niż 14dni roboczych, że po 4 naprawach można
    > domagać się wymiany sprzętu na nowy, teraz nic o tym nie wspomina.

    Życie. Gwarancja jest w ogóle dobrowolna.

    > 3. Czy jeżeli na jakieś akcesorium udzielana jest gwarancja 90dni np. karta
    > pamięci to można się domagać po tym okresie naprawy np. z tytułu
    > niezgodności towaru z umową?

    Tak.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1