  • Data: 2006-03-21 14:16:10
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naiwnosc bezgraniczna.

    wiara, nie naiwnosc

    > Masz strasznie ograniczona wyobraznie. Tylko czy na podstawie samej
    > wypobrazni powinno sie wydawac wyroki?

    nie na takiej podsatwie powstaja pytanai ktore sa powodem dalszych
    badan. Na przyklad powoluje sie bieglych ktorzy stwerdzaja czy jest to w
    ogole mozliwie.

    > Dobry karateka bez problemu jest w stanie zajac sie kilkoma naraz. Inaczej
    > po co to karate?

    sluchaj nie piszemy o powaleniu a o polamaniu, subtelna roznica.

    > Ograniczona wyobraznia to jeszcze nic. Jak ograniczona wyobraznia jest
    > poparta totalnym brakiem wiedzy, i brakiem checi ZAPYTANIA kogos, kto sie
    > zna na rzeczy, to juz trgedia.

    no wlasnie
    prosze przesdatwic ilu napastikwo bralo udzial i jakie dokladnie
    obrazenia byly, a ja sie dowiem w odpowiednim miejscu czy jest mozliwym
    powstanie takich obrazen przy takich okolicznosciach u tylu osob.

    > Jodan-Tsuki, Chudan-Tsuki, Gedan-Tsuki, Ushiro-Geri, Ushiro-Mawashi-Geri, do
    > tego Gedan-Barai,
    > Jodan-Uke, Soto-Uke, Uchi-uke i inne. A nawet proste Hiza-Geri, Mea-Keage
    > czy Yoko-Keage wystarcza, jak sa odpowiednio szybkie. Juz wiesz? :D Tylko
    > nie pros, zebym ci tlumaczyl te nazwy bo mi sie nie chce. Zreszta jestes jak
    > widze fachowcem, wiec sam powinienes wiedziec.

    wymeinic to kazdy moze. Dobra zapytam sie u zrodla i z wynikiem przyjde
    tutaj. Jednak domyslam sie ze sie tak mile rozczaruje jak z grupowym
    kameleonem i skoblem

    > Oczywiscie w mediach.

    i wszystko jasne

    > Widze, ze bardzo wysoko cenisz oana Ziobro. Rzadzi dopiero pol roku, a juz
    > potrafil tyle napsuc. No prosze. Wiesz, jakim trzeba byc sprawnym ministrem,
    > zeby tyle napsuc przez pol roku? Tym bardziej, ze wlasciwie to on nic
    > jeszcze nie zrobil? Ani dobrego, ani zlego...

    ale oczernil kogo tylko sie da. W tym sad, sad najwyzszy, trybunal
    konstytucyjny, prawnikow, profesorow (zeby bylo zabawniej, gosc tory
    aplikacje prokuratorska zakonczyl neizdanym egzaminem a za drugim razem
    ledwo na 3 zdal mowi ze czuje pustke intelektualna gdy ma opierac swa
    wiedze na tym co mowia profesorowie z podrecznikow ktorych prawa sie
    uczyl. )
    A do tragedii niedalego (obrona + sady 24 godzinne pozabwiajace wrecz
    prawa obrony)

    > Mam. BARDZO konkretne wlasne doswiadczenia. Wyobrazasz sobie, ze sedzia -
    > ostoja praworzadnosci, na sali sadowej - w swiatyni praworzadnosci -
    > falszowal moje wlasne zeznania na oczach kilkunastu osob? Nie do uwierzenia,
    > prawda? A tak wlasnie bylo. Tylko nie mow, ze to niewykonalne, bo nie chce
    > mi sie opisywac sytuacji. Ale tak wlasnie bylo.

    napoisz na czym falsz polegal i co z tym zrobiles?

    > Mam tu skopiowac wszystkie twoje wypowiedzi? Sam ich sobie poszukaj.

    nie, masz skopiowac te w ktorych twierdze iz czloiwek nie ma prawa sie
    bronic.

    P.