  • Data: 2008-03-15 21:02:50
    Temat: Re: Jak DEFINITYWNIE zakończyć umowę?
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szomiz" napisał:
    > 1. Wyslac kwit z informacja, ze oplata za przechowywanie urzadzen wynosi
    > ... (najlepiej tyle ile placi mu korzystajaca sasiadka) miesiecznie.

    Brzmi piknie
    Ale ździebko naciągane.
    Groch o ścianę - wrzuci pisemko do kosza i po ptokach.
    No bo na jakiej podstawie ja sobie wyceniam "przechowywanie"?
    Nie mamy żadnej umowy, która by nas wiązała...
    Jak miałbym wyegzekwować jakąkolwiek kasę potem?

    > 2. Wtyczek z gniazdek nie wyciagac (nie jestes informatykiem, nie wiesz
    > czy dluzsze odlaczenie od zasilania nie narazi wlasciciela urzadzen na
    > jakies straty...).

    Informatykiem nie jestem ale wiem, że urządzenia nie są szczególnie
    skomplikowane. Żadnemu z nich wyłączenie nie zaszkodzi.
    Czasem się "zwieszają" i należy je po prostu wyłączyć i ponownie włączyć do
    prądu, aby działały.

    Prawdę mówiąc najprościej byłoby odłączyć wszystko, zapakować i wysłać na
    adres z faktury (firma zmieniła adres względem tego, który był w momencie
    podpisywania umowy; i nawet nie raczyli o tym poinformować - po prostu na
    fakturach pojawił się inny adres firmy).
    Niestety miałbym trochę moralniaka, jeśli chodzi o tą sąsiadkę...