  • Data: 2008-03-16 12:05:08
    Temat: Re: Jak DEFINITYWNIE zakończyć umowę?
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz pisze:
    > Uuuuu, a jezeli przez te twoje skrzynke jakas sesja BGP jest zestawiona
    > (malo pradwopodobne, ale mozliwe)? A jezeli akumulatorek podtrzymujacy jest
    > zdechniety, a producent za wgranie firm-ware ;iczy sobie majatek?

    czasem elektrownia wylacza prad, moze sie tez zdarzyc ze korki wywali

    - Panie, dlaczego pan wylaczyl to urzadzenie?
    - Bo wywalilo korki, wiec poodpinalem wszystko zanim wymienilem korki, a
    ze nie jestem informatykiem to uznalem ze lepiej bedzie jak sam tego nie
    wlacze ponownie, a skoro juz pan tu jest to ... :P