  • Data: 2012-01-16 09:23:17
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A kiedy "pan Zbyszek" zmarł... znaczy się przeszedł na emeryturę? W 1968?

    Przecież sprawa spadkowa odbyła się w 2010 roku, więc podatku być nie
    powinno,idąc tokiem Twojego rozumowania c'nie? Jakby się odbyła w latach
    80., to owszem.
    Na tej samej zasadzie, jak Pan Zbyszek przyjmując 1. pracę działał w zgodzie
    z ówczesną ustawą, powinien emeryturę mieć na tamtych zasadach. Przyszłe
    roczniki też miały prawo oczekiwać, że dostana emerytury na zadach ustaw,
    które obowiązywały w czasie, kiedy zawierali z państwem umowę: "teraz ja
    płacę haracz, a za 40 lat wy mi jałmużnę" .

    Zresztą lepiej to było na Agencie Tomku wytłumaczone.

    J.

    www.kontestacja.com