  • Data: 2012-01-14 22:19:30
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lubisz pyskówki? Do moich wyjaśnień się nie ustosunkowałeś. Wyobraź
    > sobie że osiągnąłeś wiek emerytalny w 1988 roku i wyjechałeś do USA BAnk
    > Polski ludowej przelewa Ci co miesiąc parę dolców. kogo pozwiesz? rząd
    > usa? Rząd ludowej Polski? Wiekszośc życia przepracowałeś za bilety NBP
    > to adekwatnie dostaniesz... Trzeba było albo nie pracować albo w Polsce
    > nie pracować. Pracowałeś tak jak my wszyscy bo wydawało Ci się to
    > słuszne (przynajmniej na początku) jak każdemu z nas. Ale zrozum, to NAS
    > zrobiono w konia i niegodne jest aby nasze dzieci za to płaciły.
> [...]

    Spoko.. Myślę , że najwyższa pora zakończyć temat .

    A nie ustosunkowałem się , bo ja w PRLu nie pracowałem za 20$ tylko za
    conajmniej podwójną średnią krajową i nieważne ile ona wtedy wynosiła.
    I to jest powód mojego rozgoryczenia . A z mojego naiwnego wyliczenia
    wychodzi że :
    Obecna średnia krajowa to 3600 zł .
    Prawie zawsze zarabiałem powiedzmy razy dwa czyli 7200 zł .
    tyle /odrobinę więcej/ zarabiam jeszcze do kwietnia
    a od maja dostane tylko 1550 zł .

    I jak tu żyć Panie ToMaszu ?