    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja w sprawie emerytury
    Date: Sat, 14 Jan 2012 20:38:26 +0100

    W dniu 14.01.2012 19:58, Pan Zbyszek pisze:

    > ---- a ja to myślisz że nie płaciłem na Twojego dziadka i babcie ?

    > ---- Za komuny pamiętam , że "system" zabierał 48 % i nie mogłem płacić
    > więcej
    > ----bo żadnych OFE nie było . A po komunie mój rocznik /1947/ i tak pod
    > ----OFE nie podlega .

    > ----tu się mylisz , trochę odłożyłem i właśnie rozmyślam jak to na
    > ----adwokatów wydać .
    Lubisz pyskówki? Do moich wyjaśnień się nie ustosunkowałeś. Wyobraź
    sobie że osiągnąłeś wiek emerytalny w 1988 roku i wyjechałeś do USA BAnk
    Polski ludowej przelewa Ci co miesiąc parę dolców. kogo pozwiesz? rząd
    usa? Rząd ludowej Polski? Wiekszośc życia przepracowałeś za bilety NBP
    to adekwatnie dostaniesz... Trzeba było albo nie pracować albo w Polsce
    nie pracować. Pracowałeś tak jak my wszyscy bo wydawało Ci się to
    słuszne (przynajmniej na początku) jak każdemu z nas. Ale zrozum, to NAS
    zrobiono w konia i niegodne jest aby nasze dzieci za to płaciły.
    ToMasz