  • Data: 2021-01-31 13:17:01
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > I tak nie zrozumiesz, więc nie chce mi się wyjaśniać.

    Nie chce ci się wyjaśniać mojej ironii? Serio?
    LOL :):)

    > Milicji już od 30 lat nie ma, a wypadki są.

    Jest. Tyle, że nie tam gdzie są potrzebni.

    > Pociągi, rowery, żaglówki, sanie i samoloty nie wymagają prawa jazdy. A
    > Ty usilnie Milicji szukasz :-)

    Sama się odnalazła. Ja ich nie szukałem.

    > Bez wątpienia. Są i miejsca, gdzie w ogóle dróg nie ma i na plecach się
    > nosi. tylko co to zmienia w kontekście naszej dyskusji?

    I tak nie zrozumiesz, więc nie chce mi się wyjaśniać.

    > Nie warto.

    Serio myślałeś, że specjalnie dla ciebie będę to zapisywał w notesie?
    LOL :):)

    > No popatrz. A u nas Milicję uznano za zbrodniczą organizację.

    I do dzisiaj niektórzy nie są w stanie zrozumieć dlaczego...
    Może dlatego, bo pilnowali pomników, kradli bałwankom transparenty i
    pałowali pokojowo protestujących, zamiast stać przy drogach i wlepiać
    mandaty zapierdalaczom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr