  • Data: 2021-01-31 12:39:43
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Do spowodowania wypadku wystarczy jeden, który wyprzedzi.

    Jakiego wypadku? Przecież tam nie było milicjanta.

    Przecież teraz wypadki są tylko dlatego, bo kierowcy jeżdżą zbyt
    ostrożnie, bo w każdej chwili spodziewają się obecności milicjanta.
    Skoro obecność milicji na drogach powoduje wzrost ilości wypadków, to
    bądź konsekwentny - brak milicji powinien spowodować spadek ilości wypadków.

    > W tym konkretnym wypadku nie ma to żadnego znaczenia.

    Ma. Bez prawa jazdy miałbym problem z dojechaniem samochodem do
    cywilizowanych krajów.

    > W cywilizowanych
    > krajach nikt nie robi ciągłej linii na 50 kilometrach, bo wiadomo jak
    > się to skończy.

    I tu cię znowu zaskoczę. W cywilizowanych krajach są miejsca, gdzie w
    ogóle nie ma namalowanych linii na jezdniach, a mimo tego zdecydowana
    większość kierowców nie wyprzedza na siłę rowerzystów, ani wlokących się
    traktorów. I co dziwne, jak już jest możliwość bezpiecznego
    wyprzedzenia, to nie pokazują sobie faków, tylko się uśmiechają i
    pozdrawiają.
    Ale faktycznie, zwykle nie są to drogi po 50 km, tylko po
    kilka-kilkanaście kilometrów między miejscowościami.
    Na dłuższych odcinkach z ciągłymi liniami też nie zauważyłem żeby masowo
    wyprzedzali - następnym razem będę zapisywał w notesie te odcinki żeby
    ci podać ile miały kilometrów.

    Za każdym razem, gdy tylko przekroczę granice z Polską, od razu wiem, że
    już jestem w Polsce i to nie tylko dzięki polskojęzycznym napisom na
    "reklamach" ze szmaty postawionych co 50 metrów w przydrożnym lesie.

    W tym kraju milicja zamiast pilnować pomników powinna stać przy drogach
    tak gęsto jak te paskudne "reklamy" i jebać mandatami w zapierdalaczy
    tak długo, aż się nauczą jeździć. A nie zakazywać ludziom przechodzenia
    przez jezdnię, albo pałować pokojowo protestujące kobiety.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr