  • Data: 2021-01-31 10:29:09
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem, że z powodu tego, że ta droga po prostu nie spełnia standardu
    > w stosunku do potrzeb, to "wpompowywanie" tam policjantów niczego nie
    > zmieni.

    Nic takiego nie napisałeś.
    To po pierwsze.

    > Na pewno nie zmniejszy ilości wypadków, za to teoretycznie może
    > zwiększyć straty wśród policjantów.

    I ciąg dalszy bzdur... To po drugie.
    Absurd tego twierdzenia już ci pokazałem i nadal nie dotarło.

    To jeszcze raz: obecność pieszych patroli milicji w parkach teoretycznie
    może zwiększyć straty wśród milicjantów, bo się mogą potknąć i złamać
    nogę, a nie dajboże trafią na sebiksa z piwem na ławce i dodatkowo mogą
    dostać wpierdol od sebiksa. To lepiej nie wysyłać milicji na patrole do
    parków, bo na pewno nie zmniejszy to ilości agresywnych sebiksów, za to
    teoretycznie zwiększy straty wśród milicji. Niech stoją pod pomnikami,
    pilnują bałwanków i pałują pokojowo protestujących ludzi.

    To po chuj płacimy pensje takiej milicji?

    > Postaram się, byś i Ty zrozumiał.

    Ale zrozumiałeś, że obecność milicji po pomnikami i pilnowanie bałwanków
    nie tylko teoretycznie, ale na pewno nie zmniejszy ilości ofiar na
    drogach? Czy to też cię przerosło?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr