    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <60052143$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6InNH.138737$GOlb.67717@fx35.ams1>
    <6006722f$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmNNH.358544$bhed.232395@fx10.ams1>
    <6007c5ff$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <Rt5OH.439753$Tkmb.265743@fx18.ams1>
    <6009128d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 23 Jan 2021 01:13:56 GMT

    On 2021-01-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście, że powinien. Przysięgał bronić prawa i konstytucji, a
    > zamiast tego łamiąc prawo przypierdala się do tych co mają więcej odwagi
    > do niego. To niby na co załuguje taki kulson?

    No więc nie powinien być policjantem.

    > Jest winien, bo dał się zeszmacić. Dzięki niemu to kurewstwo się dzieje.
    > Jego przełożeni sami pałować demonstrantów nie pójdą.

    Masz pretensje do złego narzędzia, że jest zlym narzędziem, gdzie dobór
    tego narzędzia nie zalezy od tego narzędzia.

    > To jak nazwać zorganizowaną grupę łamiącą prawo? Wychodzi na to, że
    > biorąc pod uwagę ustaloną linię orzecznictwa rzeczywiście należy
    > wszystkim kulsonom odebrać emki?

    Wrócę do istoty problemu, sądzisz, że po zmianie rządów na po/ko czy
    innego Hołownie, ktokolwiek zostanie ukarany w inny sposób niż przez
    odepchnięcie od koryta?

> [...]
    > sierżanta bagiety. Nikt im nie każe ogłaszać się w internetach ze swoimi
    > złotymi myślami. Robią to z własnej nieprzymuszonej woli, więc twój
    > argument, że policjant "nie chcem ale muszem" traci na wiarygodności.
    > Oni po prostu w dużej mierze sobie to racjonalizują. Nie dziwię się -
    > jak masz do wyboru spojrzeć w lustro i powiedzieć sobie "jestem tchórzem
    > i prypierdalam się do ludzi których miałem chronić żeby mnie przełożeni
    > nie gnoili", to wcale nie jest takie dziwne, że wielu woli dojść do
    > wniosku, że oni są bohaterami a ludzie są źli:(

    Nie znam i chyba mi się nie chce zapoznawać.

    > I jedni i drudzy. Jakbyś był dowódcą, to chciałbyś mieć ajsztainów pod
    > sobą, co by ci co chwila mówili "ale to bez sensu i nawet sprzeczne z
    > prawem"?

    A tak jest wszędzie czy to specyfika tego typu państw? Jak to wygląda
    np. w Stanach czy UK?

    --
    Marcin