  • Data: 2021-01-19 17:30:14
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2021 o 14:43, J.F. pisze:

    > Zagrozenie jest. On mi wjezdza w moj "margines bezpieczenstwa" w sposob
    > malo zauwazalny.
    > Jak zechce z niego skorzystac, to on pojdzie lezec, a ja siedziec :-(
    >
    > No, z siedzeniem to moze przesada ...

    No to trzeba uważać. W mieście to dużo rzeczy się pojawia "znienacka i w
    sposób mało zauważalny":P

    > No ale podstawa do ukarania jest.
    > A rowerzysta to sie moze wciac z odlegloscia na centymetr.

    Bo tak naprawdę to on ryzykuje swoje życie, a nie ty jego. Tak wiem -
    przestraszysz się, z naprzeciwka cysterna z amoniakiem, wszyscy wiemy co
    dalej:P Podobno w polsce nie ma elektrowni atomowej bo napewno
    rowerzyści jakoś by ją w powietrze wypierdolili. A tak na poważnie to
    tak samo zareagujesz jak na centrymetr do ciebie zbliży się inny
    samochód, smieciarka czy autobus. A nawet pewnie w dwóch ostatnich
    przypadkach bardziej. Więc nie - to nie jest dziura w przepisach:P

    > No ale taka jego opinia. Moja w sumie tez.

    No ale rzeczywiście nie dotyczy. No i argument za tym, żeby dotyczył
    jest dość miałki.

    --
    Shrek