  • Data: 2021-01-19 17:59:53
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zagrozenie jest. On mi wjezdza w moj "margines bezpieczenstwa" w
    > sposob malo zauwazalny.
    > Jak zechce z niego skorzystac, to on pojdzie lezec, a ja siedziec :-(

    Wiadomo, ulice usłane sa rowerzystami ktorzy wpadli pod auto
    wyprzedzajac samochód.
    Bo przeciez nie odwrotnie. To rowerzysci najczesciej najezdzaja na
    samochody powodujac wielkie ryzyko.
    Ciesze sie ze zrozumiałes moja uwage o przykładaniu odpowiedniej wagi.
    I gratki dla Roberta, jak ładnie zmienił temat ;-D

    > No, z siedzeniem to moze przesada ...

    Ciesze sie ze sam dyskutujesz ze swoimi argumentami ;-P

    > No ale podstawa do ukarania jest.

    No jest. Metr w przepisach jest. Nikt legalnosci tego przepisu nie
    podwaza.
    No to ile?

    > A rowerzysta to sie moze wciac z odlegloscia na centymetr.

    Wiadomo. Strach autem jezdzic.

    > No ale taka jego opinia. Moja w sumie tez.

    A jestes kurwa w stanie zrozumiec ze nie tego dotyczy rozmowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"