  • Data: 2021-01-13 11:40:07
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-01-2021 o 11:04, Robert Tomasik napisał:

    > Przestępstwa zostaw, bo one tu nic dorzeczy nie mają.
    >
    > Wykroczenia się żądzą swoimi prawami. Wątpliwości mogą być dwóch
    > rodzajów. Czy do naruszenia Rozporządzenia doszło, oraz czy samo
    > rozporządzenie jest prawomocne. W pierwszym wypadku oczywiście nie
    > należy kierować wniosku., W drugim, to nie sprawa policjanta.

    Prawomocne może być, musi mieć oparcie jednak w ustawie, to raz. Jeśli
    któryś akt jest sprzeczny z aktem wyższego rzędu, stosujemy akt wyższego
    rzędu, co policjant wiedzieć powinien, a jeśli nie wie, powinien się
    dokształcić. Jeśli zaś nie wie czy za cos wolno mu ukarać obywatela, to
    wręcz nie może karać, ani tym bardziej wysyłać do sądu zawiadomień o
    wykroczeniu. I za to powinien zostać ukarany, tak samo jak ukarany może
    być obywatel za niezasadne wezwanie policji.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl