eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa się zbezpieczyć przed nielegalnymi działaniami pracodawcy. › Re: Ja się zbezpieczyć przed nielegalnymi działaniami pracodawcy.
  • Data: 2007-04-05 10:04:05
    Temat: Re: Ja się zbezpieczyć przed nielegalnymi działaniami pracodawcy.
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1175764841.898514.256650@y80g2000hsf.googlegrou
    ps.com...
    Od maja zczynam prace w nowej firmie. Będe zatrudniony jak
    programista. Chciałbym sie zabezpieczyć przed dzialaniami
    pracodawcy.np :

    praca na nielegalnym oprogramowaniu, sprawy podatkowe itp...

    Oczywiście chodzimi mi o ewentualną próbe przezuczenia na mnie
    odpowiedzalnosci.
    Ewentualny proces pracodawcy przeciwko pracownikowi z powodctaw
    cywilnego.

    Czy oswiadczenie
    że pracodawca ponosi pełną odpowiedialnosci za działania pracownika
    zniegodne z prawem w ramach obowiązkow pracowniczych,
    oraz że nie bedzie miał żdnych roszczen w stosunku do pracownika z
    tego tytułu.

    Bedzie wstaraczające.

    A jak byłbyś pracodawcą to podpisałbyś cos takiego? Bo ja nigdy- np każe mu
    zrobić coś , on zainstaluje jakiegoś pirata i bedzie sie bronił ze bez tego
    się nie dało.... Zatrudnię innych,którzy nie będą mieli takich dziwnych
    wymagań
    a jeśli naprawdę chcesz mieć coś takiego, to znajdź dobrego prawnika,
    powiedz mu o co chodzi i niech sformułuje to tak zeby pracodawcy nie
    odstraszyło na wstępie.