  • Data: 2022-08-18 23:34:44
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek-18-sierpnia-2022 o 15:53, J.F pisze:

    > No ale byly tez wymogi oglaszania czegos "w prasie o zasiegu
    > ogolnopolskim". Chyba nadal są ..

    No i? Wadza może wybrać sobie gdzie publikuje. Za Donka wybory były inne
    a teraz są inne.

    > Cienko, ale zbieglo sie z internetem, potem Covidem.

    O widzisz. Zaczynasz dobrze kombinować. Słuchalność trójki też spadała w
    tym czasie. Ich takie wymówki nie dotyczą? ;_)

    > A z drugiej strony redaktor jakiejs wielkiej amerykanskiej czy
    > angielskiej gazety kiedys powiedzial "subskrypcja w internecie
    > ... mamy z tego takie zyski, ze dziwie sie, ze dopiero teraz to
    > zrobilismy"

    To zależy od kraju, mentalności obywateli, stopnia rozwoju.

    My przecież ciągle gonimy ten "zachód"

    > Ale prawdziwie unijne, czy prywatne z krajow Unii?

    Jeden hoooj czasem się ukrywały a czasem w świetle kamer karmiły swoich

    normalne w tfuuuudemokracji.

    > przyszedl rok 2016, przestali dostawac takie zlecenia.
    > Teraz pewnie Rydzyk dostaje.
    > Ale z trzeciej strony - kto powiedzial, ze to oni musza dostawac takie
    > zlecenia?

    No właśnie. I tu dochodzimy do punkt siedzenia a nie do prawdy objawionej.

    Wracając do wątku. Jedni uważają że taki ubek został pokrzywdzony i
    należy przekonać sąd o jego "biedzie" a drudzy że ubeki tyle zła
    zrobiły, tylu ludzi skrzywdziły, tyle się nachapali że nic im nie będzie
    a tysiącom poszkodowanych przynajmniej się humor poprawi.

    Nie wiem którzy są lepsi. Są tylko inni ;-)

    A przecież BOGACTWO w RÓŻNORODNOŚCI ;_)