eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJAk zablokować Masę Krytyczną?Re: JAk zablokować Masę Krytyczną?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: JAk zablokować Masę Krytyczną?
    Date: Sun, 4 May 2008 09:55:03 +0000 (UTC)
    Organization: Wielki Kryzys nadchodzi - glod na poludniu, chlod na polnocy
    Lines: 53
    Message-ID: <fvk15n$qf3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <fvg4a4$434$1@inews.gazeta.pl> <fvh9m5$111$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1...@p...fixed> <fvisvc$999$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <19qpzgzfxdgqr$.dlg@piki.fixed>
    NNTP-Posting-Host: kinga.cyf-kr.edu.pl
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1209894903 27107 149.156.2.32 (4 May 2008 09:55:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 May 2008 09:55:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.2-20030910 ("Pabbay") (UNIX) (HP-UX/B.11.11 (9000/800))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:531089
    [ ukryj nagłówki ]

    zly <b...@p...fm> napisal:
    > W Warszawie niekoniecznie

    No to pisz, ze chodzi o "stolyce" ;-)
    Bo, widzisz, ja na prowincji galicyjskiej...

    > Ja codziennie 17. Od komunikacji szybszy jestem zawsze,

    To akurat zadna sztuka ;-) Na moim dystansie, czyli 18 km
    mam czasy odpowiednio:
    a) 25..35 minut - samochod,
    b) 45..55 minut - rower,
    c) 2 godziny - komunikacja zbiorowa.

    > od samochodu nie, ale to tylko dlatego, ze jade w przeciwnych
    > kierunkach niz wszyscy (rano w kierunku tarchomina), a najlepsza
    > trasa dla samochodu jest wtedy torunska a tu ciezko zebym dogonil
    > auto jak nie ma korkow

    Coz, Warszawe szczegolnie trafila eksplozja demograficzna
    polaczona z rozpelzaniem sie mieszkalnictwa i kompletna
    indolencja urbanistyczna. To samo obserwuje w Krakowie:
    nowe osiedla sa ladniejsze architektonicznie, natomiast
    sa kompletnym koszmarem urbanistycznym. Chyba najwyzszy
    czas zaingerowac w to pasozytnictwo deweloperow, ktorzy
    zeruja na starszej, budowanej dla poprzednich osiedli
    infrastrukturze: szkolach, sklepach, osrodkach zdrowia
    i - przede wszystkim - ulicach.

    > > a zawsze - bardziej ladowny.
    > To fakt, ale nie kazdemu to potrzebne. Ja sie mieszcze w torbe

    Ja sie niestety nie mieszcze.

    > Czasem na pewno.

    No i tu jest pies pogrzebany, bo korzystajac z roweru,
    nie mam zamiaru jednoczesnie gratis dostac survivalu
    z loteria bernouilliowska: ktory nadjezdzajacy od tylu/przodu
    samochod mnie trafi.

    A pasy rowerowe stanowiace integralna, aczkolwiek odgrodzona
    czesc jezdni, o ktorych wspominal Gotfryd, bylyby swietnym
    rozwiazaniem, gdyz umozliwiaja rowerzystom bezpieczna
    i plynna jazde na wprost przez skrzyzowanie, czego w obecnym
    PoRD uzyskac sie nie da - vide durne rozwiazanie zmuszajace
    do schodzenia z roweru na kazdym skrzyzowaniu, ktorych
    w miescie jest duzo. W praktyce jest to ignorowane, bo
    albo jest sie prawomyslnym idiota, albo rozsadnym pragmatykiem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1