  • Data: 2006-04-06 21:26:08
    Temat: Re: Inwestycja celu publicznego - co można wynegocjować
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 Apr 2006 22:29:27 +0200, taki jeden napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jestem właścielem działki przez którą gmina chce poprowadzić wodociąg.
    >
    > Szukam informacji o tym, co praktycznie można z inwestorem w takim
    > wypadku wynegocjować w zamian za zgodę.
    > Może odezwie się ktoś, kto miał z tym do czynienia w praktyce?

    Po prostu nie zgadzasz się i mają przed sobą 2 lata zabawy w sady na
    wywłaszczeniu cie z nieruchomości. W praktyce nie mają innego wyjścia jak
    zapłacić odszkodowanie albo uwalasz ich terminy.

    Pamiętaj że decyzja administracyjna w przypadku wywłaszczenia nie ma prawa
    uzyskać kluzuli wykonalności przy twoim sprzeciwie bez pełnego normalnego
    procesu sądowego. Tak więc absolutnie nie mają prawa nic ci zrobić bez
    prawomocnego wyroku sądowego.

    --
    pozdrawiam,