  • 1. Data: 2006-04-06 20:29:27
    Temat: Inwestycja celu publicznego - co można wynegocjować
    Od: "taki jeden" <t...@o...eu>

    Witam,

    Jestem właścielem działki przez którą gmina chce poprowadzić wodociąg.

    Szukam informacji o tym, co praktycznie można z inwestorem w takim
    wypadku wynegocjować w zamian za zgodę.
    Może odezwie się ktoś, kto miał z tym do czynienia w praktyce?

    Pozdrawiam
    taki jeden

  • 2. Data: 2006-04-06 20:35:39
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Szukam informacji o tym, co praktycznie można z inwestorem w takim
    > wypadku wynegocjować w zamian za zgodę.

    Spróbuj podłączenie bez opłat ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-04-06 21:26:08
    Od: ...@...c

    Dnia 6 Apr 2006 22:29:27 +0200, taki jeden napisał(a):

> [...]
    > wypadku wynegocjować w zamian za zgodę.
    > Może odezwie się ktoś, kto miał z tym do czynienia w praktyce?

    Po prostu nie zgadzasz się i mają przed sobą 2 lata zabawy w sady na
    wywłaszczeniu cie z nieruchomości. W praktyce nie mają innego wyjścia jak
    zapłacić odszkodowanie albo uwalasz ich terminy.

    Pamiętaj że decyzja administracyjna w przypadku wywłaszczenia nie ma prawa
    uzyskać kluzuli wykonalności przy twoim sprzeciwie bez pełnego normalnego
    procesu sądowego. Tak więc absolutnie nie mają prawa nic ci zrobić bez
    prawomocnego wyroku sądowego.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-04-07 17:31:04
    Od: t...@o...eu

    Witam,
    > Spróbuj podłączenie bez opłat ...
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Cenna sugestia.
    Może uda się uzyskać liczbę mnogą.

    Pozdrawiam
    taki jeden

  • 5. Data: 2006-04-07 17:43:11
    Od: "taki jeden" <t...@o...eu>

    Witam,

> [...]
    > uzyskać kluzuli wykonalności przy twoim sprzeciwie bez pełnego normalnego
    > procesu sądowego. Tak więc absolutnie nie mają prawa nic ci zrobić bez

    Hmm, muszę więc pocztać.
    Dziękuję za naprowadzenie na ciekawy trop.

    Pozdrawiam,
    taki jeden