    Subject: Re: Interpretacja [spirala podbijania stawki]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 25 Oct 2019 06:14:34 +0200

    > I dobrze. Doskonale Cie rozumiem, bo pewnie na Twoim miejscu miałbym
    > podobne wrzuty (i satysfakcję), ale AF ma tu zasadniczo rację a mnie z
    > lekka wkur...coraz większe zpisienie opozycji.

    Też tak uważam (częściowo), ale to ogólniejszy temat. Natomiast tutaj są
    dwa aspekty. Po pierwsze to nie opozycja nadaje poziom tej walce i
    cztery lata temu uważałem, że nie należy się do ich poziomu zniżać i po
    prostu nie reagować. Widać że to nie była skuteczna strategia. To że
    obecna jest jeszcze gorsza to inna sprawa. Po drugie to przecież nie
    politycy opozycji grilują szysło tylko inicjatywa oddolna raczej. Czego
    nie można powiedzieć o pisowskich politykach jadących na tweeterze po
    synu Bodnara. Po trzecie Kidawa-Błońska zachowała się bardzo fair wobec
    straszydła i jednoznacznie potępiła "ataki". Po czwarte, co łączy się z
    pierwszym - kto sieje wiatr zbiera burzę.

    --
    Shrek