  • Data: 2008-07-10 09:50:38
    Temat: Re: Internetowe płatności kartą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jul 2008, Piotr [trzykoty] wrote:

    > Ty nie dokonujesz. Ale jesli Twoja karta to "potrafi" to też jesteś
    > zagrożony tym (że ktoś zrobi za Ciebie), a tu odpowiedzialnośc jak wynika
    > z tego artykułu w ustawie nie jest ograniczona.

    To prawda.
    Dlatego właśnie dawanie komuś karty do ręki kwalifikuję do kategorii
    "zbyt lekkomyślne". Zbyt lekkomyślne, jeśli stanowi rytunową czynność
    wykonywaną dziesiątki razy miesięcznie przez miliony ludzi w skali
    kraju. Bo to właśnie rutyna bywa przyczyną katastrof... czasem nawet
    bardziej, niż "na oko" bardziej ryzykowne (od rutynowych) zachowania :)

    Jeszcze bezpieczniej rzecz jasna jest w ogóle zrezygnować z karty.
    Ale to już jest sprawa porównywalna z noszeniem takiej ilości
    gotówki, żeby "zawsze wystarczyło": też mogą ukraść.
    Czyli samo noszenie to "ryzyko życia" :D

    pzdr, Gotfryd