  • Data: 2008-07-12 08:32:01
    Temat: Re: Internetowe płatności kartą
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol wrote:

    > Jaka wiekszosc sklepow? Jeszcze nie spotkalem sie z tego typu
    > praktykami, wiec chetnie sie dowiem ktory to sklep stosuje takie
    > idiotyczne praktyki i skad sklep wie na jaki adres zarejestrowana jest
    > karta VISA (do tej pory myslalem ze karta wydawana jest na nazwisko a
    > nie adres ale moze sie myle)

    Nie wiem jak w PL, w USA gdzie swiadomosc fraudow jakby wieksza to
    normalna praktyka. Wysylka na billing addres karty - nie ma problemu. Na
    inny - albo beda weryfikowac jakas metoda, albo odrzuca. Nie jest to
    duzy problem - zadzwonilem do Amexa, poprosilem zeby dodali shipping
    address do wlasciwosci karty i pozniej moglem sobie na dowolny z tych
    dwoch zamawiac. Praktyka wydaje sie niezle dzialac, wiec nie nazwalbym
    jej idiotyczna.

    Wieslaw