  • Data: 2008-07-09 08:38:27
    Temat: Re: Internetowe płatności kartą
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > Przepisów.
    > Nim ich nie zmieniono, nie płaciłem kartą. Nigdy.

    Ja nie widzę nic na korzyść klienta banku a ryzykiem obciążony jest
    posiadacz karty, mylę się?
    Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych: Art. 28. 6. O ile umowa
    o kartę płatniczą przewiduje taką możliwość, posiadacza obciążają operacje
    dokonane na odległość, mimo iż karta płatnicza została wykorzystana bez
    fizycznego przedstawienia.