  • Data: 2008-07-09 10:56:47
    Temat: Re: Internetowe platnosci karta
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisal
    > Jaka wiekszosc sklepow? Jeszcze nie spotkalem sie z tego typu
    > praktykami, wiec chetnie sie dowiem ktory to sklep stosuje takie
    > idiotyczne praktyki i skad sklep wie na jaki adres zarejestrowana jest
    > karta VISA (do tej pory myslalem ze karta wydawana jest na nazwisko a
    > nie adres ale moze sie myle)

    Moze bardziej chodzi o mozliwosc zidentyfikowania odbiorcy. Np. nawet ja
    oszust kupi usluge to i tak bedzie wiadome kto byl oszustem. Tak jest np. w
    przypadku biletów lotniczych, gdzie do ich odbioru potrzebne sa dokumenty
    tozsamosci. Nie wiem jak w przypadku odbioru przesylek ze sklepu
    internetowego. Z pewnoscia zwykla paczka tego warunku nie spelnia, ale moze
    sklepy wymagaja czegos wiecej???