  • Data: 2008-07-09 07:32:33
    Temat: Re: Internetowe płatności kartą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@t...plz> napisał w wiadomości
    news:g50l8a$mfs$1@news.onet.pl...

    > np. w wiekszosci sklepow internetowych , adres gdzie jest zarejestrowana
    > Visa i gdzie sie wysyla towar musi byc ten sam, takze co z tego ze ci
    > ukrade Vise na moj adres nie wysla, jest to po prostu weryfikacja ze
    > zamawia wlasciciel karty

    jeszcze sie z tym nie spotkalem, powiem wiecej, ma wrazenie ze nawet adres
    wpisywany przy weryfikacji nie musi sie zgadzac z tym, na ktory jest
    wystawiona karta

    > Moge ci ukrasc wize i pojsc do sklepu i kupic ale bystry sprzedawca moze
    > zboaczyc czy podpis ten sam, dlatego trzeba podpisac albo PIN

    pin podajesz tylko/glownie przy kartach platniczych (plaskich) przy
    debetowych/kredytowych (wypuklych) przewaznie sie tylko podpisujesz

    przynajmniej tak wynika z mojego doswiadczenia wieloletnich platnosci
    plastikiem, zarowno w sklepach jak i internecie