eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInstrukcje w języku polskimRe: Instrukcje w języku polskim
  • Data: 2007-08-30 08:51:15
    Temat: Re: Instrukcje w języku polskim
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Beer pisze:

    > 2. Czy istnieje jakis "żelazny" termin (ustawowy, rozporządzeniowy...) w
    > okresie którego sprzedawca ma obowiązek przyjąć (albo klient ma prawo
    > zwrócić) uszkodzony towar? Kupiłem ww. płytę niespełna 2-3 dni temu i
    > okazała się uszkodzona. Dowiedziałem się, że w sklepie w którym kupiłem
    > niezbyt chętnie załatwiane sa wszelaki reklamacje. Potrzebuję sprawnego
    > komputera od zaraz - nie mogę sobie pozwolić na kilka(naście?) dni
    > 'obsługi gwarancyjnej'. Czy mam podstawy do żądania wymiany towaru na
    > inny, lub do sprawdzenia urządzenia "od ręki"? W ostateczności: do
    > zwrotu pieniędzy i oddania produktu?
    > Proszę o jakąś poradę.

    Jeśli nie kupowałeś towaru POZA lokalem to nie.
    Jeśli chcesz szybkiego rozwiązania sprawy to zgłoś na podstawie
    niezgodności. Będą mieli dokładnie 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie
    Twojego zgłoszenia.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1