  • Data: 2002-03-05 11:54:34
    Temat: Re: Instrukcje obsługi w języku polskim !!!!
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogart" <k...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a5o96q$26fp$1@news2.ipartners.pl...
    > a swoja droga jest to bardzo glupi przepis-
    > komu zalezy na klientach to przetlumaczy,
    > ale np jeden klient zarzadal ode mnie instrukcji
    > do klawiatury komputerowej. kosztuje ona
    > 20zl wiec koszt druku pewnie wynioslby dziesiata
    > czesc klawiatury. czy to sie oplaca? bezzasadny koszt

    Taaa... a taki gigant Borland sprzedaje Delphi
    bez polskiej instrukcji - do sądu z nim!

    To już nie jest klawiatura ani tubka pasty do
    zębów tylko duży pakiet z grubą księgą po angielsku.

    AFAIK wersje niemiecka, francuska, hiszpańska, (???)
    instrukcji i oprogramowania są sprzedawane.

    A swoją drogą brak tłumaczenia pozwala uniknąć kwiatków
    takich jak w helpie do Win2000Pro, gdzie określenie
    "użytkownicy zaawansowani" (grupa) jest występuje
    w trzech różnych tłumaczeniach ("użytkownicy pełnomocni"
    i jeszcze jakoś - nie pamiętam).

    Tutaj jeszcze można się domyślić, że "pełnomocni" = "zaawansowani",
    ale w innych sytuacjach może to być trudne...

    Pozdrawiam ... Miroo