    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Instalacja stacji radiowej od TPSA
    Date: Mon, 14 Sep 2009 12:00:54 -0700 (PDT)

    On 14 Wrz, 19:30, WaskiDiver <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Mają mi zainstalować telefon - radiolinię - której nie chcę, ponieważ
    > miałem nadzieję na kabel - z wiadomych względów.
    >
    > Takie pytanie mam zatem:
    > Co to jest zakończenie sieciowe - w myśl TPSA??
    > Co to jest ten radiotelefon??
    > Czy to oznacza, że podłączą mi do mojego gniazdka w domu antenę na budynku??
    > Czy maja do tego prawo??
    >
    > Może trafiłem na złą grupę??
    >
    > Dzięki za pomoc
    > Zatepsowany

    1. Zakonczenie to w mysl ustawodawcy takie dzieki ktoremu mozna
    swiadczyc usluge powszechna. Czyli gniazdo telefoniczne.
    2. To samo co telefon tylko ze sygnal idzie droga radiowa.
    3. niekoniecznie na budynku, moga postawic maszt zeby odbior byl
    lepszy.
    4.Prawo do czego? Musza podlacyc usluge powszechna jaka jest telefon.
    A sposob swiadczenia uslugi jest zalezny od mozliwosci technicznych.