  • Data: 2009-09-14 18:33:02
    Temat: Re: Instalacja stacji radiowej od TPSA
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    games wrote:
> [...]

    Zdecydowanie zła grupa: pl.misc.telefonia. Ale jeśli już jesteś...

    zakończenie sieciowe - w uproszczeniu gniazdko telefoniczne
    radiotelefon= antena + kabel antenowy + radiotelefon właściwy + gniazdko
    telefoniczne
    Prawo mają, jeśli podpiszesz z nimi umowę

    > Chlopie ludzie dawno temu placili majatki zeby moc korzystac z takich
    > telefonow a ty krecisz nosem.
    >
    > Ogolnie te telefony dzialaja na dawnym szkielecie analogowej telefonii
    > centertel.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nordic_Mobile_Telephone

    Już nie. Obecnie jest to instalowane w technologii GSM, tyle że numer
    stacjonarny. Resztki NMT są do wyrżnięcia.

    M.