  • Data: 2009-09-15 05:57:59
    Temat: Re: Instalacja stacji radiowej od TPSA
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaskiDiver pisze:

    > Wiadomo po co chcę z nimi walczyć - nie chcę telefonu - miałem nadziej,
    > że pociągną mi kabel (internet szerokopasmowy). Więc staram się im
    > zrobić na przekór i sprawy nie ułatwiać.

    No to o co Ci chodzi?

    Jeżeli chciałeś telefon - proponują Ci radiówkę i wypełniają ciążący na
    nich obowiązek.
    Chciałeś telefon ale tak naprawdę internet - szukaj dowolnej firmy. TPSA
    nie ma obowiązku dostarczania internetu, tutaj obowiązuje rynek.
    Narzekać, że nie chcą Ci za darmo dać tego co zamarzyłeś to już
    rzeczywiście przesada.

    --
    spp