    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inpost
    Date: Sat, 10 Jan 2015 22:23:03 +0100
    <m8p9qf$hvu$1@mx1.internetia.pl>
    <54b05b8e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8pq41$9c6$1@mx1.internetia.pl>
    <54b15cba$0$2658$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > ---
    > No i widzisz pierdoły wypisujesz. Nie chodziło o wystawienie mandatu tylko
    > o wykrycie sprawcy wykroczenia.

    Zajrzyj do Kodeksu Wykroczeń - art. 1 oraz Kodeksu Postępowań w Sprawach o
    Wykroczenie - tak okolice art. 27 :-) A jeśli już nabierzesz przekonania,
    że naruszono Twoje porawa, to art. 56a kpow.

    > Zostało to wyraźnie im przekazane a powinni sami rozumieć po co są. Mimo
    > tego sprawy nie podjęli.

    No i właśnie wiedzą.

    > Zgłoszenie na straż przebiegło tak, że przedstawiłem sprawę na co pani
    > tylko zapytała się "czy wie pan, że będzie pan musiał ten gruz
    > uprzątnąć?". Nie miała nic innego do powiedzenia mimo, że znowu jasno
    > przekazałem, że chodzi mi o ukaranie tego, co ten gruz wyrzucił, czyli że
    > trzeba się pofatygować i go poszukać.

    A były jakieś dane pozwalajace na jego ustalenie?
    ---
    A skąd ja to mam wiedzieć ? Po to zgłaszałem by spróbowali znaleźć, ale
    skoro nie raczyli przyjąć to przecież nie wsiądę na konia, nie zakręcę
    lassem i nie zaciągnę ich na miejsce by to zrobili.

    Pytam, bo postępwoanie o
    wykroczenie ma swoje ograniczenia. trudno wszczynać postępwoanie o każdy
    leżacy na ulicy pet, choć wiadomo, że rzucajacy wykroczenie popełnił.
    ---
    Jaki znowu pet ? Weź się chłopie skup. Gruz przed garażem.

    Nie
    próbuj sparwy sprowadzać do paranoi.
    ---
    ByA Ty możesz ?

    > BANDA OBIBOKÓW
    > ---
    > No i o czym Ty teraz piszesz ? Ja o wadach postępowań wynikających z
    > działania operatora pocztowego czym moim zdaniem powinien zająć się
    > odpowiedni urząd. Bo sprawa nie dotyczy dwu moich niedostarczonych
    > przesyłek a tysięcy (i to chyba setek tysięcy), które sądy powierzają do
    > dostarczenia stronom postępowań. To jest nie tylko wina tego operatora ale
    > i sądów, że wiedząc o takich problemach nadal to robią.
    Nie da się całego świata naprawić, natomiast można spróbować troszkę
    poprawić jego fragmencik. Złóż zawiadomienie o znanym Ci przestępstwie, a
    nie pisz o nieprawościach tego sprawa. Policja może dążyc do ukarania tej
    kobiety z Inpostu. Całego systemu nie naprawi.
    ---
    Więc ja właśnie uważam za zdecydowanie istotniejsze doprowadzenie do
    dostarczania powtórnego awiza.